Neumann János Egyetem

facebook

Welcome

Gyengénlátó Változat

Szakmódszertani nap a Petőfi Sándor Gyakorló Iskolában

PDF letöltés Cikk nyomtatása E-mail

A mai napon tartotta a Neumann János Egyetem Pedagógusképző Karának gyakorló iskolája Szakmódszertani kiállítását, mely egy bemutatóval vette kezdetét a délelőtti órákban, és egy órai munkákból álló kiállítással ért véget.

Délelőtt 9.00 órakor kezdődött az esemény, melynek témája az MTA-ELTE Vizuális Kultúra Szakmódszertani Kutatócsoport Vizuális Kommunikáció 5-8. modul kutatás bemutatása volt. A program kezdéseként Koczkáné Sárközi Ilona vizuális- és környezetkultúra tanár, mesterpedagógus és Gergelyné Kiss Melinda informatikai és matematika szakos tanár tartottak bemutatót az ötödik osztályosok vizuális kommunikáció órájából, majd 10.00 órától vette kezdetét a Szakmódszertani műhely egy témáról szóló tájékoztatóval, majd szakmai megbeszéléssel. 11.00 órától tanári posztereket és az órákon készült diák munkákat tekinthették meg az esemény résztvevői.

A kiállítást Kárpáti Andrea DSc, egyetemi tanár és a Kutatócsoport vezetője nyitotta meg. „A kiváló pedagógusok és a kiváló egyetemi környezet, egyetemi vezetés miatt választottuk a Magyar Tudományos Akadémia Vizuális Képesség Kutató Csoportja kísérleti színhelyének ezt a művészetbarát iskolát. A készülő új tantervek, tankönyvek, programok ebben az iskolában is születnek. Az itt folyó pedagógiai szakmai munkát országszerte példaként emlegetik.” – mondta Dr. Kárpáti Andrea.

A program két fővédnöke Finta Zita a Neumann János Egyetem kancellárja, illetve Dr. Fülöp Tamás, a Pedagógusképző Kar dékánja voltak.

 

Pályázatok

EFOP-3.6.1-16-2016-00014

EFOP-3.6.1-16-2016-00014

EFOP-3.6.1-16-2016-00006

EFOP-3.6.1-16-2016-00006

Campus Mundi

 

Campus Mundi

GINOP-2.3.3-15-2016-00041

 

GINOP-2.3.3-15-2016-00041

EFOP-3.4.4.-16-2017-00018

 

EFOP-3.4.4.-16-2017-00018

EFOP-3.4.3-16-2016-00002

 EFOP-3.4.3-16-2016-00002

GINOP-2.2.1-15-2016-00024

EFOP-3.2.5-17-2017-00045

EFOP-3.6.2-16-2017-00012

EFOP-3.4.6.-VEKOP-17-2017-00002

EDU-LAB-DTP1-1-115-4.1

EFOP-3.6.2-16-2017-00016