Neumann János Egyetem

facebook

Welcome

Gyengénlátó Változat

Kosárlabdacsapat névadója lett a PAE

PDF letöltés Cikk nyomtatása E-mail

Kosárlabdacsapat névadója lett a PAEPallasz Athéné Egyetem és a KTE Kosárlabda Klub Kft. között nemrégiben létrejött együttműködési megállapodás eredményeként a PAE a versenysportban is új szintre lépett a kecskeméti U20-as fiú kosárlabdacsapat névadójaként. A korosztályos Nemzeti Bajnokság élvonalában szereplő gárda ugyanis immár KTE - Pallasz Athéné Egyetem néven szerepel és hazai mérkőzéseit a Törös Olga Sportcsarnokban játssza.

Az egyetem és a klub vezetői által közelmúltban szentesített partneri szerződésből kiderül: az együttműködés keretében a két fél együttes célja és szándékaik "közös többszöröse" a sportos egyetem kialakítása.

A dokumentum deklarálja: a PAE értékrendjében előkelő helyen szerepel az a törekvés, hogy az intézmény sportos szemléletű fiatal értelmiséget képezzen, akik tanulmányaik befejeztével is hozzájárulnak az egészséges életmód terjesztéséhez és újabb sportszerető, edzett és egészséges fiatal generációk felneveléséhez.

E stratégiai célkitűzés megvalósításának érdekében fontos része a megállapodásnak az egyesületbe igazolt egyetemi hallgatók támogatása a sportolói karrier, a tanulmányok, majd a civil életbe illeszkedés összehangolása, elősegítése terén. A fentiekből következő, ugyancsak kölcsönösen megfogalmazott szándék az is, hogy a PAE a sportolók körében is népszerű, vonzó továbbtanulási célponttá váljon.

A KTE Kosárlabda Klub Kft. mindebben segíti az egyetem törekvéseit, és azok gyakorlati megvalósításban is szerepet vállal.

Pályázatok

EFOP-3.6.1-16-2016-00014

EFOP-3.6.1-16-2016-00014

EFOP-3.6.1-16-2016-00006

EFOP-3.6.1-16-2016-00006

Campus Mundi

 

Campus Mundi

GINOP-2.3.3-15-2016-00041

 

GINOP-2.3.3-15-2016-00041

EFOP-3.4.4.-16-2017-00018

 

EFOP-3.4.4.-16-2017-00018

EFOP-3.4.3-16-2016-00002

 EFOP-3.4.3-16-2016-00002

GINOP-2.2.1-15-2016-00024

EFOP-3.2.5-17-2017-00045

EFOP-3.6.2-16-2017-00012

EFOP-3.4.6.-VEKOP-17-2017-00002

EDU-LAB-DTP1-1-115-4.1

EFOP-3.6.2-16-2017-00016