Neumann János Egyetem

facebook

Welcome

Gyengénlátó Változat

Húszmilliárdos támogatást kapnak egyetemek

PDF letöltés Cikk nyomtatása E-mail

Húszmilliárdos támogatást kapnak egyetemekNégy egyetem több mint 20 milliárd forintot kap a kormánytól, az iparral történő együttműködésre. A listát a Pallasz Athéné Egyeteme nyitja, 5,7 milliárd forinttal.

A Magyar Közlönyben megjelent kormányhatározat a Gazdaságfejlesztési és Innovációs Operatív Program (GINOP) részévé teszi a két szféra együttműködését. A korábban meghirdetett projektjavaslatokhoz járnak a most közölt támogatások.

A kecskeméti Pallasz Athéné Egyetem 5 milliárd 770 milliós támogatásának célja, hogy az intézmény és az AVL Autókut Mérnöki Kft. - a projekt keretében - hozza létre a Felsőoktatási és Ipari Együttműködési Központot, amely a motor és a hajtáslánc tervezésével, továbbá azok vizsgálatával foglalkozik. A végső cél versenyképes termékek gyártásának a fejlesztésére.

A Debreceni Egyetem 5 milliárd 909 millió forintot fordíthat az egészségipar - mint kiemelt jelentőségű nemzetgazdasági ágazat - szereplőinek konzorciumi együttműködésére alapozott kutatási programra.

A Miskolci Egyetem 4 milliárd 818 millióból korszerű anyagokat és modern anyagtechnológiákat fejleszhet, de része a projektnek az intelligens irányítás és az automatizálás kutatása is.

Végül a Kaposvári Egyetemnek jutó 4 milliárd 109 millió forint célja mezőgazdasági kutatások támogatása. Így a klimatikus változásokhoz adaptált növénytermesztési és állattenyésztési technológiák fejlesztése. Ezeknek a minőségi élelmiszer-előállítást kell szolgálniuk, intenzív termelési környezetben.

Pályázatok

EFOP-3.6.1-16-2016-00014

EFOP-3.6.1-16-2016-00014

EFOP-3.6.1-16-2016-00006

EFOP-3.6.1-16-2016-00006

Campus Mundi

 

Campus Mundi

GINOP-2.3.3-15-2016-00041

 

GINOP-2.3.3-15-2016-00041

EFOP-3.4.4.-16-2017-00018

 

EFOP-3.4.4.-16-2017-00018

EFOP-3.4.3-16-2016-00002

 EFOP-3.4.3-16-2016-00002

GINOP-2.2.1-15-2016-00024

EFOP-3.2.5-17-2017-00045

EFOP-3.6.2-16-2017-00012

EFOP-3.4.6.-VEKOP-17-2017-00002

EDU-LAB-DTP1-1-115-4.1

EFOP-3.6.2-16-2017-00016