Neumann János Egyetem

facebook

Welcome

Gyengénlátó Változat

Az NJE négy hallgatóját díjazta a Bács-Kiskun Megyei Önkormányzat csütörtökön a Megyeházán

PDF letöltés Cikk nyomtatása E-mail
Kettős átadóünnepséget rendezett a Bács-Kiskun Megyei Önkormányzat csütörtökön a Megyeházán.
 
A rendezvény első felében a Bács-Kiskunban itthon vagy! című, megyei ösztöndíjprogram első nyertesei írták alá szerződésüket. A program keretében fejenként 250 ezer forint összegű támogatást kaptak. A megye négy térségének 27 településéről összesen 34 fiatal részesült támogatásban. Rideg László, a megyei közgyűlés elnöke köszöntő beszédében elmondta: az ösztöndíjprogram egyik legfőbb célja a fiatalság megyéhez való kötődésének erősítése.

A rendezvény második felében díjazták a Megyemarketing ötletpályázat nyerteseit. A pályázóknak pályamunkáikban elemezniük kellett a megye erősségeit, továbbá javaslatokat kellett tenniük az imázsépítésre, valamint a szükséges fejlesztési irányokra.

A pályázatot a Neumann János Egyetem négy hallgatója nyerte. Díjat vehetett át Kádár Alexandra Bács-Kiskun megye imázsa – Az egyik legboldogabb megye című pályaművéért, Sándor Nikolausz A Bács-Kiskun megyei identitás című munkájáért, valamint Kotroczó Adrienn és Mihalik Tamás A gyümölcsöző megye című, közösen elkészített pályázatáért.

A nyerteseket Piskóti István, a Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézetének intézetigazgatója és a Neumann János Egyetem Gazdaságtudományi Karának egyetemi tanára mint az ötletpályázat szakmai vezetője köszöntötte, aki a megye imázsépítésében szövetségeseiként üdvözölte a díjazottakat.


forrás: baon.hu

Pályázatok

EFOP-3.6.1-16-2016-00014

EFOP-3.6.1-16-2016-00014

EFOP-3.6.1-16-2016-00006

EFOP-3.6.1-16-2016-00006

Campus Mundi

 

Campus Mundi

GINOP-2.3.3-15-2016-00041

 

GINOP-2.3.3-15-2016-00041

EFOP-3.4.4.-16-2017-00018

 

EFOP-3.4.4.-16-2017-00018

EFOP-3.4.3-16-2016-00002

 EFOP-3.4.3-16-2016-00002

GINOP-2.2.1-15-2016-00024

EFOP-3.2.5-17-2017-00045

EFOP-3.6.2-16-2017-00012

EFOP-3.4.6.-VEKOP-17-2017-00002

EDU-LAB-DTP1-1-115-4.1

EFOP-3.6.2-16-2017-00016