Neumann János Egyetem

facebook

Welcome

Gyengénlátó Változat

2016. 12. 01. - „Ha már leülepszik a por: Média tájkép az Internet forradalmát követően"

PDF letöltés Cikk nyomtatása E-mail

A 21. századi modern város — Előadások a Városházán  Sárváry Miklós PhDMEGHÍVÓ
A XXI. századi modern város — Előadások a Városházán címmel neves nemzetközi előadók részvételével előadássorozatot indítottunk az innováció, városfejlesztés és finanszírozás témájában.

Ezúton tisztelettel meghívom a programsorozat következő, a Pallas Athéné Domus Mentis Alapítvánnyal közösen szervezett rendezvényére,
„Ha már leülepszik a por: Média tájkép az Internet forradalmát követően"
(When the dust settles: Media landscape after the Internet revolution) című előadásra.

  • Előadó: Sárváry Miklós PhD, a Columbia Business School professzora
  • Moderátor: Prof. Dr. Berács József egyetemi tanár, Pallasz Athéné Egyetem
  • Időpont: 2016. december 01. 17.00 óra
  • Helyszín: Városháza, Díszterem (Kecskemét, Kossuth tér 1).

Részvételi szándékát, kérem, 2016. november 25-ig szíveskedjen jelezni Kecskemét Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala Közösségi Kapcsolatok Osztályán a +36-761513-524-es telefonszámon vagy az international@kecskemet.hu e-mail címen.


A 21. századi modern város — Előadások a Városházán 

Sárváry Miklós PhD

2016. december 01. csütörtök

Sárváry Miklós PhD., Carson Family professzor, a Columbia Egyetem Business School Média és Technológia programjának igazgatója. Széles kutatási területe jelenleg a médiára és az információs marketingre koncentrálódik. Legutóbbi publikációi a tematizálást, a felhasználók által generált tartalmakat, a közösségi hálózatok versengését, valamint az online7mobil reklámokat vizsgálják.

Korábban a médiában és telekommunikációban zajló versennyel foglalkozott.

Számos folyóirat szerkesztő bizottságának tagja, mint például: Marketing Science, Quantitative Marketing and EC0110MiCS, International Journal of Researcli in Marketing és Journal ofinteractive Marketing.

A Columbia Business School-hoz történő csatlakozását megelőzően, az INSEAD Felsővezetői Továbbképzési Programjainak dékánhelyettese volt. A felsővezetői kurzusok oktatása mellett olyan nagyvállalatok tanácsadója volt a világ különböző részein, mint például az Intel, Pearson, a McKinsey & Co., a Dun & Bradstreet, Hoya. Az INSEAD- hoz való csatlakozása előtt a Harvard Business School és a Stanford Egyetem Graduate School of Business intézmények tanára volt.

Akadémiai karrierjét megelőzően az IBM-nél dolgozott. Budapesten, az ELTE-n végzett fizikusként, mesterfokozatát Statisztikából a Nationale Supérieure des Mines de Paris-n szerezte, majd az INSEAD-on management területen doktorált.

Legutóbbi könyve Halaburda, H. and M. Sarvary (2016), Beyond Bitcoin: The Economics of Digital Currencies,Palgrave Macmillan izgalmas szellemi kihívás a digitális világ közgazdaságtanának megértéséhez.

„Ha már leülepszik a por: Média tájkép az Internet forradalmát követően" előadás előzetes gondolatai

Nagyjából 25 évvel ezelőtti indulása óta az Internet sok ágazatot alakított át, főként a média szektort. Míg az 1990-es éveket, és a 21. század első évtizedét a gyors változások jellemezték, addig mára leginkább az állandósulás jelei mutatkoznak meg. Ez a jelenség nem ismeretlen a média történetében, hasonló játszódott le az előző századforduló környékén, amikor a rádiótechnika tört be olyan területre, ahol addig a nyomtatott sajtó uralta a médiát.

Az előadó e két időszak közötti párhuzamot elemezve, és a tanulságokat levonva, intellektuális sejtéseket fogalmaz meg az elkövetkezendő évtizedek média ökoszisztémáját érintő változásokról.